Švp 5. tř

5. třída se 2.- 4. května zúčastnila školy v přírodě v adrenalinovém parku Březová u Třebíče.
Tady jsou vzpomínky dětí:

Škola v přírodě byla hrozně super ,v úterý jsme si zkoušeli vystřelit z paintballové zbraně a pak začalo pršet.
Šli jsme na vysoká lana a byla strašná zima a mrzly nám ruce, ale my jsme byli otužilí a odvážní a tak jsme to zvládli. Byla to hrozná sranda .
Ve středu jsme ráno v 9:00 měli lukostřelbu a pak jsme odjeli. Hodně jsme si to užili.

Jakub Pleska

Naše poslední švp s paní učitelkou Svatavou Kyselovou. Byla to krátká švp, ale zato zábavná a plná adrenalinu.Užili jsme si to a zrovna jsme se naučili spoustu zábavných věcí a sportů. Instruktor byl na nás hodný a byl moc zábavný. Něco bylo těžké a něco zase ne, ale všechno bylo zábavné. Něco šlo pomalu a něco zase rychle. Počasí bylo krásné, jenom jeden den pršelo, ale o to to bylo zajímavější a víc to klouzalo. Paní učitelka byla taky úžasná a pořád se nám věnovala.

Terezie Novotná

Naše švp byla asi nejlepší, kterou jsem kdy zažila, protože jsme měli super instruktora, dělali jsme samé zábavné věci, hráli jsme hry v lese i na louce. Líbilo se mi všechno moc. Bylo tam hodně atrakcí. Náš instruktor se jmenoval Artuš, byl to doslova nejlepší instruktor.A paní učitelka byla taky super, hrála s námi hry, třeba mlátičku a hada v kruhu a tak.

Barbora Tesařová

Nejvíce se mi líbilo na škole v přírodě, že se nám pořád věnoval instruktor Artuš. Bylo tam plno adrenalinu, například vysoké lana, nízká lana, rambo dráha a lukostřelba. Jeli jsme vlakem, pak autobusem.Autobusem jsme jeli přes Rokytnici nad Rokytnou. Moc se mi tam líbilo.

Zdena Škrdlová

Adrenalinový park RS Březová.
Užijete si tam spoustu adrenalinu a zábavy, např. rambo dráhu, bitku v lese, nízká lana, raft, horolezeckou stěnu, vysoké lana atd.
Jsou tam milí, i když trochu přísní instruktoři.
Jedno jméno instruktora znám, jmenuje se Artuš.
Vaří tam dobrá jídla.
Pokoje jsou tam hrozné, ale co.
Pak jsme tam stříleli vzduchovkou a lukem.
Ale paintball se může až od 15let.
Hodně zábavy a adrenalinu přeje

Dominik Kotol.

Naše škola v přírodě se mi velice líbila. V pondělí jsme šli na nízká lana a na rafty .Náš instruktor na nás šplíchal. V úterý pršelo, vzali jsme si pláštěnky a šli jsme si povídat na terasu o paintballu. Bylo to úžasné. Potom jsme si šli paintballovou pistolí střílet na staré auto. Ve středu jsme si šli zastřílet z luku. Nakonec jsme se balili.

Lucka Prokopová

Když jsme dojeli, tak jeden pan nám ukázal celý areál . Jakmile nám Artuš ukázal celý areál, tak jsme se šli ubytovat. A pak jsme šli na nízká lana, bylo to úžasné. A ještě před nízkými lany jsme šli na oběd a měli jsme těstoviny s masovou omáčkou .
Po lanech jsme šli na rafty, na nich jsme hráli různé hry, všichni jsme byli celí mokří. Pak byla svačina. Pak byla vzduchostřelba. A pak jsme šli na večeři. První den byl prostě super !!!!!!!!!!!!!!

Markéta Pospíšilová

Naše škola v přírodě byla velmi dobra, bylo to tam hezké, byly tam zajímavé atrakce, byl tam pan instruktor, který se jmenoval Artuš.
Mohli jsme střílet ze vzduchovky, hrát paintball , střílet z luku a šípu.
Taky jsme byli na raftech a na vysokých lanech a nízkých lanech.
Měli jsme tam diskotéku.

Měli jsme se dobře. Michal Boldy

V úterý nám náš instruktor řekl, že jdeme na vysoká lana.
Všichni na něj vykulili oči a zděsili se.
Foukal strašný vítr a všichni se třásli zimou.
Jen pár odvážlivců překonalo vítr a přelezlo velmi drsné překážky.
Spousta dětí se modlila, aby některé z nich neupadlo.
Nakonec jsme byli rádi, že to dobře dopadlo a že nikdo nespadl.

Natálie Zelená

Nejzábavnější z celé této švp byly rafty. Plnili jsme různé úkoly, např. doplavat pro míč a pak s ním vybít ostatní lodě nebo doplout k našemu instruktorovi Artušovi, který nám v předešlých soutěžích poskytl úžasnou spršku pádlem z mola rybníka.A neja­drenalinovější zážitek byl určitě přechod vysokých lan v táboře. Byla tak strašná zima, že když jsme dolezli, necítili jsme ruce. Nejtěžší byla poslední překážka, kde jsme museli přejít přes houpající se schody.

Martin Večeřa

Náš instruktor jménem Artuš (který byl shodou okolností bez zubu) nás doprovázel na všechny atrakce. Na paintballu jsme batikovali auto a na raftech jsme závodili a skákali do ledové vody. Byli jsme i na vysokých lanech, po kterých jsme chodili v osmi metrech nad zemí. Potkala jsem tam mnoho přátel, kteří nebyli z naší školy a bydleli v chatkách. My jsme však bydleli v hotelu, kde byla v úterý i mega veliká párty, kvůli které jsme nemohli spát. Však jsme se moc nevyspali ani v týdnu, protože v našem pokoji, kde nás bylo osm, byly vrzající postele. Byl tam i bar, ve kterém byli všichni snad každých pět minut. Měli jsme tam bojovku v lese, ve které jsme se bili měkkými tyčkami o tašku a pytlík s diamanty. Na tuhle neobyčejnou, vtipnou(hlavně kvůli Artušovi) školu v přírodě nikdy nezapomenu. Škoda, že trvala jen tři dny, ale stejně jsme si to užili. Děkujeme vám, paní učitelko.

Valerie Vejnárová

Naše škola v přírodě byla úžasná, hned jak jsme přijeli, přišel k nám instruktor, který se jmenoval Artuš. Neměl jeden zub a byl strašně hodný a srandovní. Všechny naše děti ho měly strašně rádi.
Bydleli jsme v takovém skoro hotelu, kde měli veliké pokoje s palandami a obyčejnými postelemi a nočními stolky. V pondělí jsme si vybalili a šli na rafty, kde jsme si pořádně zařádili. Byli jsme všichni mokří, to se dětem moc líbilo. Pak jsme šli na nízká lana.
Celé tři dny jsme si moc užili díky naší hodné paní učitelce.

Terezka Slaměníková.

Naše škola v přírodě byla jedna z nejlepších. Nejvíc mě zaujala vysoká lana.Byli jsme v 8 metrech a prošli jsme 5 překážek. Nejtěžší byla 5.překážka, protože jsme museli nabrat mnoho sil a odvahy. Jmenovala se houpací klády, byly to takové klády na provazech, bylo to těžké. A ještě musíme poděkovat paní učitelce Svatavě Kyselové, díky které jsme to zažili.

Tomáš Hrabec

Adrenalinový park na Březové. Užijete si spoustu zábavy a adrenalinu. Např. vysoká lana, horolezecká stěna,rambo dráha, nízká lana, rafty, paintball,lukos­třelba a střílení ze vzduchovky. Jeden instruktor tam byl velice milý a hodný. Každé ráno jsme se probudili a šli jsme na nějakou atrakci. Měli jsme se tam výborně.

Jan Ondryáš

Jak jsme dorazili na školu v přírodě, šli jsme do pokoje dát si tam věci. Jeden pán, který se jmenuje Vladimir Bejda, nám ukázal celý areál, ale říkáme mu Artuš. Na začátku jsme šli na rafty. Měli jsme samé úkoly, např. dopádlovat na břeh, vylézt z vody, dotknout se lavičky a zpět na loď. Pak jsme se šli osušit a odpočívat. Další den jsme šli střílet paintball na staré auto, odpoledne jsme šli na horolezeckou zeď, ta druhá skupina šla na lana, která byla 8m vysoko. Byli jsme rozděleni do dvou skupin a odpoledne jsme šli do lesa hrát bojovou hru. Další den jsme šli střílet lukostřelbu.

Anna Bui

NAŠE ŠKOLA V PŘIRODĚ

Naše škola v přírodě se odehrávala u Třebíče v Březové. Naše celá třída se moc bavila a někteří byli rádi, že si nějaké atrakce mohou vyzkoušet a také připomenout. Druhý den jsme si celá třída vyzkoušela nízká lana a také Rambo dráhu, ale ten den pršelo a byla zima, ale potom přestalo pršet a potom jsme šli na horolezeckou stěnu, ale jen jedna holka a jeden kluk z naší skupinky vyšplhali až nahoru, potom jsme šli na vysoká lana a čtrnáct dětí ze třídy šlo na vysoká lana a také je přelezlo.Třetí den ráno jsme šli celá třída střílet z luku, potom jsme se šli celá třída naobědvat a pak jsme jeli autobusem na vlakové nádrží, o pět minut později jsme seděli ve vlaku, ale dvě zastávky před hlavním nádražím jsme museli nastoupit do autobusu, protože se opravovaly koleje, při příjezdu na hlavní nádrží se celá třída těšila na maminky a tatínky, a tak končí naše škola v přírodě.