Atletická olympiáda

14. 07. 2010

Předposlední den školního roku si opět změřili své síly starší žáci obou černovických škol na již tradičním IX. ročníku atletické olympiády

ŠKOLNÍ AKADEMIE

28. 06. 2010

Naše milá škola stojí na ulici Kneslova již 50 let, a tak se celý školní rok 2009/2010 nesl ve slavnostním duchu. Celé to však mělo vyvrcholit školní akademií, na kterou jsme se všichni připravovali již od září.

Výlet do Vídně

Dne 15.6. se konal jednodenní výlet do Vídně. Vše začalo před školou, kde na nás čekal autobus a všichni jsme nastoupili. Řidič nás přivítal na palubě a výlet mohl začít. Díky nové dálnici jsme byli ve Vídni v rekordně krátkém čase.

Škola v přírodě VI. a VII. tř.

28. 06. 2010

Ve dnech 17.5. až 21.5. absolvovala VI. a VII. třída školu v přírodě. Vše začalo ráno před naší školou, kde na nás čekal autobus, naložili jsme kufry a tašky, rozloučili se a cesta mohla začít. V autobuse byla legrace, takže cesta příjemně a rychle utekla.

Sběr starého papíru

22. 06. 2010

Upozornění šk. kuchyně

15. 06. 2010

1. ODHLÁŠKY OBĚDŮ NA 28.6., 29.6. A 30.6. 2. VZNIKLÉ PŘEPLATKY ZA OBĚDY

Akademie

Dovolujeme si Vás pozvat na slavnostní školní akademii, která se koná ve čtvrtek 24.6. 2010 od 18:00 v Dělnickém domě na Jamborové ulici. Večerní program bude velmi pestrý, vystoupí děti ze všech tříd naší školy.

Škola v přírodě 1.A

09. 06. 2010

Děti z 1. A strávily svou první školu v přírodě ve Štířím Dole nedaleko Krucemburku.

Projekt Moje volba - moje budoucnost

04. 06. 2010

Od příštího školního roku se žáci naší školy ze 7., 8., a 9. ročníku zapojí do projektu "Moje volba - moje budoucnost".

Škola v přírodě třídy II. B

03. 06. 2010

Před letošní školou v přírodě jsme byli hodně zvědaví, co nám provede počasí. Jeli jsme do nádherné přírody v okolí řeky Rokytná. Chtěli jsme hlavně důkladně prozkoumat co největší část chráněné krajinné oblasti a k tomu jsme potřebovali pokud možno nedeštivé počasí.

Škola v přírodě 5.B a 4.tř

01. 06. 2010

„Dne 10. 5. 2010 jsme se sešli 5. B a 4. třída, abychom odjeli na ŠVP do Kutin. Po příjezdu jsme se ubytovali do chatek. Pak jsme byli rozděleni do čtyř pohádkových skupin: Krtečci, Úžasňákovi, Asterix a Šmoulové. V těchto skupinách jsme plnili plno zábavných úkolů.

Víte, co je to GIS?

25. 05. 2010

Jak jste již sami jistě zaznamenali, rozvoj počítačové technologie jde mílovými kroky kupředu a s ním i jeho využívání ve většině oblastí lidské činnosti – takových činností, které jednou budou vykonávat i naši žáci.

Akce třeťáků

23. 05. 2010

I když tento týden byl ve znamení příprav a těšení na školu v přírodě, stihli jsme ve středu navštívit neobvyklé a tak trochu strašidelné představení Standa a dům hrůzy v divadle Polárka. Na čtvrtek byla pro nás připravena výuka na dopravním hřišti v CVČ Lužánky

SuperStar ŠD

18. 05. 2010

Ve středu 12. 5. 2010 se na ZŠ Antonínská konalo městské kolo SUPERSTAR školních družin.

Co se děje v naší ŠD

Jarní počasí láká ke sportování, odpolední pobyt v pěkném prostředí školního hřiště děti využívají k různým sportovním aktivitám.

Výlet na zámek

17. 05. 2010

Dne 13. 5. 2010 se naše třída vydala na zámek Rájec nad Svitavou. Sraz jsme měli před naší školou a jen co jsme byli všichni, tak jsme vyrazili. Na hlavní nádraží jsme dorazili brzy.

Poděkování

16. 05. 2010

Tak jak rychle uteče padesát let v životě člověka, tak uběhlo 50 let ZŠ Kneslova. Současní zaměstnanci a žáci školy nechtěli slavit kulatiny této „dámy“ sami, a zpřístupnili její prostory všem bývalým žákům a zaměstnancům. Kdo chtěl, mohl přijít a zavzpomínat.

Jsme lidé jedné Země - 2

11. 05. 2010

V pátek 23.4.2010 nás navštívil v rámci projektu „Jsme lidé jedné Země“ Morris Daie – občan Demokratické republiky Kongo (bývalý stát Zair).

Soutěž mladých zdravotníků

10. 05. 2010

V letošním roce se soutěž Hlídek mladých zdravotníků, které jsme se jako každý rok zúčastnili, konala na Fáměrově náměstí v Brně Černovicích.

Výlet do Hrusic

07. 05. 2010

V pátek 30. dubna si 4. třída udělala již dlouho plánovaný výlet do pohádkových Hrusic za Mikešem a Josefem Ladou. Od školy jsme vyjížděli v 6 hodin ráno, ale nikomu to nevadilo, všichni se moc těšili.

Polní závod ve Šlapanicích

V úterý 27. dubna se 4. třída vydala do nedalekých Šlapanic. Na rozsáhlém poli mezi Šlapanicemi a letištěm jsme si zahráli veselou polní hru.

Empík - cyklista

30. 04. 2010

Čtvrtá třída naší školy je zapojena letošní školní rok do akce Empík- cyklista.

Školy v přírodě a výlety

29. 04. 2010

Termíny akcí jednotlivých tříd.

Den Země

28. 04. 2010

Již tradicí se na naší škole stal Den Země. V tento den se vydává celý II. stupeň a páté třídy do přírody. Letos jsme vyrazili z Velké Klajdovky přes Hádeckou planinu, Šumberu a Obřanský hrad do Bílovic nad Svitavou.

Taneční festival 2010

V pátek 16. dubna se konal další ročník Mezinárodního tanečního festivalu neprofesionálních tanečních souborů školních družin a klubů.

Seiferos

28. 04. 2010

Dne 20.4.2010 v 10:30 se všechny třídy zúčastnily akce ,,Seiferos“.

Novinky ze ŠD

22. 04. 2010

Ve středu 21. 4. 2010 bylo v naší ŠD rušno. Již od rána se na hřišti školy scházely děti ze školních družin - ZŠ Tuháčkova, ZŠ Jihomoravské námestí, ZŠ Bendářova, ZŠ Měšťanská, ZŠ Řehořova a ZŠ Kneslova.

Kouzelná krychle

19. 04. 2010

Deváťáci v matematice probírají tělesa a učí se počítat jejich povrch a objem. Hodiny plné vzorečků a výpočtů jsem se jim rozhodla zpříjemnit a přinesla jsem jim ukázat „kouzelnou“ krychli. Vyrobil ji Mirek Maťaš, žák 6.třídy, podle návodu, který našel na internetu.

Březen Měsíc internetu

16. 04. 2010

Žáci druhého stupně měli opět možnost v rámci soutěže u příležitosti Měsíce internetu si ověřit, jak rychle umí vyhledávat zadané informace na internetu.

JE Dukovany

Oblíbenou exkurzi do informačního centra JE Dukovany si letos nenechali ujít žáci devátých tříd. Náš výlet autobusem jsme zahájili zastávkou v přírodní rezervaci Mohelenská hadcová step.

Sběr starého papíru

12. 04. 2010

Ve dnech 19.4. – 23.4. 2010 proběhne na škole opět sběr starého papíru a to vždy od 7.30 do 8.00 hod. Nezapomeňte si doma papír zvážit a počet kilogramů nahlásit třídnímu učiteli.!!

Velikonoční výstava

06. 04. 2010

Ve středu 31.března 2010 navštívili žáci 2.A třídy naší školy JARNÍ A VELIKONOČNÍ VÝSTAVU v BARON TRENCK GALLERY v kapucínském klášteře v Brně. Děti se seznámily s tradicemi Velikonoc a prohlédly si pěkné velikonoční aranžmá.

Co loutky dovedou?

V únoru 2010 navštívilo naši školu loutkové divadlo NARCIS z Prahy s loutkovým představením CO LOUTKY DOVEDOU? Tohoto představení se zúčastnily třídy: I.A, II.A,B, III.A,B a V.A.

Škola dokořán

30. 03. 2010

Naše škola slaví své 50.narozeniny, a slaví je pořádně. Ve středu 24.března otevřela své dveře každému, kdo s ní chtěl její jubileum oslavit – konala se akce ŠKOLA DOKOŘÁN. V 15:00 přišli první návštěvníci, a rušno tu bylo až do 20:00. Hned u vchodu byli vítáni všichni příchozí uvítacím výborem, čtyři slavnostně oděné děti zvaly dovnitř a vybízely každého, ať se podepíše do naší kroniky pořízené právě k této příležitosti.

Matematický klokan

26. 03. 2010

Je již tradicí, že se žáci naší školy účastní mezinárodní matematické soutěže Matematický klokan.

Pod modrou oblohou

22. 03. 2010

Žáci 6.a 7. třídy se zapojili do mezinárodní výtvarné soutěže Pod modrou oblohou. Podmínkou bylo vytvoření obrázku v programu Malování na téma **"Naše modrá planeta"**.

Okresní kolo Pythagoriády

Ve středu 17. března 2010 ve dvě hodiny odpoledne se uskutečnilo okresní kolo matematické soutěže – Pythagoriády.

Krajská taneční přehlídka

19. 03. 2010

Ve čtvrtek 18. března 2010 se taneční soubor SESKUPENÍČKO, který funguje na naší škole, zúčastnil Krajské postupové přehlídky dětských skupin scénického tance. Akce se konala v divadle Radost, na jehož jevišti vystoupilo ten den 270 dětí.

Průměrný šesťák

10. 03. 2010

Aritmetický průměr je téma, které opět nabízí spoustu příležitostí, jak hodinu matematiky prožít trochu jinak. Žáci rozděleni do dvojic a vybaveni metrem, měřili postupně svou výšku, délku ruky, velikost chodila, nosu, ucha a hlavy.

MaTeSo

25. 02. 2010

Další matematickou soutěží, která proběhla na naší škole bylo MaTeSo. Jedná se o soutěž pro žáky 5. tříd.

Úlohy na měsíc

V únoru byla uzavřena soutěž pro všechny žáky školy – Úlohy na měsíc.

Evropa prochází žaludkem

24. 02. 2010

Venku mrzne až praští, všude plno sněhu a nikomu se nechce ven. Proto se naše únorová třídní aktivita odehrávala pěkně v teple školy. Pro 5.A jsem vymyslela projekt, který propojil hned čtyři předměty: vlastivědu, pracovní činnosti, hudební výchovu i matematiku. Nejdříve děti dostali „jídelníček evropských zemí“ a vybrali si, co by rádi vařili. Nejvíce hlasů dostali Velká Británie, Rakousko a Francie.

Škola dokořán

14. 02. 2010

Srdečně zveme všechny současné, bývalé i budoucí žáky, učitele a přátele školy na akci, která se koná u příležitosti 50 let od otevření naší školy.

Pythagoriáda

12. 02. 2010

Únor a březen patří každoročně matematickým soutěžím. Jako první si žáci 6., 7. a 8. třídy vyzkoušeli Pythagoriádu. Úkolem je během 60 minut vyřešit 15 logických a matematických úloh.

Lyžák 2010

08. 02. 2010

V letošním roce jsme využili nabídky cestovní kanceláře Čestyl a jejich prostřednictvím jsme vyrazili v prvním únorovém týdnu za lyžováním do Rakouska. První den jsme lyžovali ve známém lyžařském středisku Semmering a poté jsme teprve dorazili do místa našeho pobytu, do Lachtalu.

Jsme lidé jedné Země

04. 02. 2010

Od nového roku probíhá na naší škole projekt: „Jsme lidé jedné Země“. Projekt vypracovala Organizace pro pomoc uprchlíkům (www.opu.cz) spolu s Pedagogicko-psychologickou poradnou pro Prahu I., II. a IV.

O nejdobřejší dobrotu

28. 01. 2010

Prosinec patří mezi nejvoňavější měsíce v roce. U nás ve škole zavoní vanilka vždy v den, kdy se koná další ročník soutěže O NEJDOBŘEJŠÍ DOBROTU.

Zavátá geometrie

26. 01. 2010

Zasněžené okolí školy se stalo prostorem nejen pro zimní radovánky, ale také obrovskou rýsovací plochou.

Noc ve škole

25. 01. 2010

Ve čtvrtek 17. prosince dorazila 4. třída do školy dvakrát. V 18 hodin se tam všichni sešli podruhé a paní učitelka děti přivítala se zvonečkem a koledami. Začala VÁNOČNÍ NOC VE ŠKOLE.

Vystoupení

V pátek 11. prosince se vydal taneční soubor SESKUPENÍČKO ze ZŠ Kneslova na Zelný trh.

Triatlon

25. 01. 2010

V pátek 11. prosince navštívil 4. třídu sportovec Tomáš Kozel. V interaktivní učebně dětem dvě hodiny povídal o triatlonu, ukazoval fotografie, videa a dokonce i své sportovní vybavení.

Empík

11. 01. 2010

Naše škola byl vybrána do skupiny škol, ve kterých Městská policie Brno provádí cyklus preventivních besed a povídání si se žáky od nejnižších ročníků až po deváťáky.

Projekt kalendář 6.třídy

21. 12. 2009

Žáci 6.třídy vytvořili v hodinách informatiky kalendář 2010. Kalendář jsme dělali v programu Malování.

Vánoční Praha

18. 12. 2009

V úterý 15. prosince jsme se vydali do Prahy. Cesta autobusem ubíhala velice rychle a navíc jsme si ji zpříjemnili pohádkou a horkou čokoládou. Po příjezdu na autobusové nádraží Florenc jsme nakoupili jízdenky a hurá do metra.

Vánoční jarmark

16. 12. 2009

Vážení rodiče, děti a přátelé školy. Děkujeme Vám, že jste si přišli do naší školy zakoupit drobné vánoční věcičky, vyrobené dětmi z I. – III. tříd.

Superstar

15. 12. 2009

V pátek 27.11.2009 se konala ve školní družině pěvecká soutěž „ Superstar“.

ZŠ Kneslova získala pohár

03. 12. 2009

ZŠ Kneslova získala pohár za vítězství v basketbalové části turnaje Europoint Brno 2009. Celek této školy neměl slabou chvilku, působil sehraně a každý z mužstva se dokázal prosadit střelecky.

Proskoly.cz

02. 12. 2009

Žáci naší školy mají v tomto školním roce možnost využít zajímavé nabídky serveru www.proskoly.cz.

Výlet na Mohylu míru

Listopadový výlet turistického kroužku 9. tříd nás tentokrát zavedl do míst slavné bitvy u Slavkova.

Klokan

24. 11. 2009

Přírodovědný Klokan je soutěž, kterou každoročně připravuje Přírodovědecká a Pedagogická fakulta v Olomouci.

Technické muzeum

23. 11. 2009

Konec října a začátek listopadu se v naší třídě 5.A nesl v duchu doby 1. republiky. Ve vlastivědě jsme si tak připomněli 91. výročí vzniku Československa.

Už je to tradice

10. 11. 2009

Znovu děkujeme, letos nejen Lindě. Opět přišla, že bychom mohli i v 7. třídě slavit Halloween. Je to sice americký svátek, ale co bychom neudělali pro výuku „ trochu jinak“.

Zápis do 1. tříd

09. 11. 2009

Při letošním školním zápisu budou děti putovat za sluníčkem. Paní učitelky budou na stanovištích prověřovat znalosti a dovednosti malých předškoláků. Při splnění jednotlivých úkolů budou děti vždy o krok blíže ke sluníčku.

Vánoční jarmark

Vážení rodiče, milé děti a přátelé školy. V loňském školním roce jsme Vás přivítali na „Velikonočním jarmarku“, který byl natolik úspěšný, že jsme se rozhodli připravit pro Vás „jarmak Vánoční“.

Hry a klamy

06. 11. 2009

V úterý 27. 10. 2009 jsme místo odpoledního vyučování vyrazili na Starou radnici v Brně, abychom se pobavili, pohráli, ale také seznámili s různými hrami a klamy.

Praha –tradiční 3D

V úterý 20.10.2009 jsme byli v Praze. Cestovali jsme vlakem až na nádraží do Holešovic. Někteří z nás se se zájmem vyrazili občerstvit do jídelního vagónu-konkrétně se pěla chvála na gulášovou polévku za 70Kč.

Pohár Europoint

04. 11. 2009

Fotbalovou část turnaje Europoint Brno 2009 vyhrál celek ZŠ Kneslova.

Mravencovo desatero

03. 11. 2009

Žáci ze tříd II. A, B se v lesní škole jezírko seznamovali s životem mravenců, jejich pomocníků i nepřátel a také s prostředím, ve kterém žijí.

Hrátky s hudbou a barvami

Žáci ze II. B si prožili pěkné dopoledne při výchovně vzdělávacím programu v Domě Junior.

Separovaný sběr textilu

03. 11. 2009

V těchto dnech na naší škole probíhá separovaný sběr textilního odpadu. Přes 80 % textilního odpadu je možné dále zužitkovat. Snažme se proto o maximální ekologické využití tohoto textilního odpadu.

Cinkací školička

Dne 6.10.2009 se v naší škole uskutečnila prožitková akce pro většinu tříd prvního stupně- „MISKOVÁNÍ“ aneb „Úvodní ukázková hodina hry na TIBETSKÉ MISKY a ZVONKY“. Tuto ukázkovou hodinu si pro každou třídu zvlášť připravila ing. Jana Remerová v rámci projektu „Kdo si hraje nezlobí“.

Halloweenská party

03. 11. 2009

Dne 26.10. 2009 žáci třetích tříd prožili netradiční dopoledne. V jejich třídách probíhala již podruhé Halloweenská párty. Během dopoledne žáci řešili různé strašidelné úkoly, naučili se i anglickou halloweenskou říkanku, která všem naháněla hrůzu.

Babí lom

V sobotu 24. října 2009 se vydal náš turistický kroužek na Babí lom. Sraz byl v 8.40 na Hlavním nádraží a odtud jsme jeli vlakem do České.

Postup do finále

21. 10. 2009

Pětadvacet branek padlo na umělém trávníku pod bublinou nafukovací haly školy na Janouškově ulici.

TAxMOBILEM

16. 10. 2009

Ahoj jsme skupinka spolužáků, kteří pro tebe připravili zajímavé video, ve kterém tě chceme pozvat za dobrodružstvím.

50 let

05. 10. 2009

Tento rok slaví naše škola již 50 let od svého založení. Tuto velkou událost samozřejmě nechceme opomenout, a tak již teď připravují žáci a učitelé několik akcí, na které se všichni mohou těšit. V současné době se připravuje kalendář pro rok 2010 s fotografiemi a informacemi související s naší školou.

Věříš si?

29. 09. 2009

Jednoho dne naši školu oslovila Česká televize - Brno, zda bychom se nechtěli jako publikum zúčastnit natáčení populární soutěže pro děti „Věříš si“. A tak jsme si řekli, že by to mohlo být zajímavé a přihlásili jsme se. Jako publikum se do pasáže Typos vydali žáci pátých tříd.

Tancem proti drogám

25. 09. 2009

V úterý 8. 9. 2009 velmi akčně zahájila náš program prevence sociopatologických jevů taneční škola Dynamic, která předvedla v naší tělocvičně žákům obou stupňů taneční ukázky ze svého repertoáru. A děti byly nadšeny!

Vodní království lesa

16. 09. 2009

Dne 7. 9. 2009 jsme s dětmi třetích tříd vyjeli do Lesní školy Jezírko v Brně – Soběšicích. Program tohoto výukového programu se jmenoval Vodní království lesa.

Výlet do Prahy

15. 09. 2009

Slavnostní předávání symbolického šeku, který získali v projektu TAxMOBILEM, si žáci 9.B nemohli nechat ujít, a tak jsme 10.9.2009 vyrazili do Prahy do sídla společnosti T-Mobile.

jaXmobilem - Taxmobilem

Soutěž „JaXmobilem bezpečně“, realizovaná společností T-Mobile ve spolupráci s občanským sdružením Aisis a projektem Saferinternet.cz, už zná svých šest vítězných školních týmů. Mezi tyto vítězné týmy patří také naše škola, která získala pro svůj projekt TAxMOBILEM grant.